Mun's Zone


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Friday, April 1, 2011

April Fool

   Malas nak cakap banyak tentang April Fool. Korang nak tau korang g search Google ke..Yahoo ke coz dalam tu banyak cerita tentang April Fool. Yang aku pasti orang Islam tak yah lah nak sambut2 benda2 ni. Dulu time duk hostel aku main gak benda2 ni. Tapi aku sendiri rasa fool ngan diri sendiri. So korang nak wat lawak boleh. Tapi jangan keterlaluan.Nanti lawak tu makan diri korang sendiri.



SO..pakat2 lah SAY NO TO APRIL FOOL..








* Aku pernah calik bedak sejuk kat muka kawan aku ngah tido..pastu ada orang kata kalu kita wat cam tu kat orang time dia tido..nanti roh dia tak dapat cari jasad..tobat aku tak buat dah pas tu..Hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...