Mun's Zone


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Friday, November 26, 2010

Hostel Oh Hostel

Kalu duk hostel ni kalu tak kena raging memang tak sah kot. Kali ni aku nk cite pasal aku kat hostel teknik Rompin lu. Memandangkan aku time ni form 4 so ada lah senior form 5. Dalam dorm aku ada 7 org junior n 5 org senior. Daripada 7 org junior aka kwn2 aku ni 4 daripadanya datang dari ganu kite. So, aku,Ainul n Ja ni dari pahang. Senior2 lak sume org pahang. Mula - mula masuk dorm aku  ni senior2 aku amatlah baik cam malaikat. Tp pas sebulan or 2bln tu diaorg ni cam kena sampuk jin tanah lak. Tetiba je perangai bertukar jadi jahat cam ketua setan. Yang jadi mangsa kwn2 aku coz aku dapat cuti sakit selama seminggu. So, bab raging meraging ni kena kt member2 aku lah. Yang aku pelik tu akak sorg ni cam nk ambik kesempatan tuk merogol (oppppsss) nset member aku. Merogol yang aku maksudkan ialah dia duk bz body baca msj2 member aku. Ish..pelik sungguh lah senior aku ni. Dah lah rampas nset org cm lah warden 2 suh dia rampas.Budus..damn u.

Kalu duk hostel tak sah gak kalu tak kena histeria. Paling aku tak suka time ni kalu budak yang 'buat2' kena histeria. Ada lah beberapa org ni bila ada sorg senior tu kena histeria diorg pun nak gak lah coz diorg ni jenis budak kurang kasih sayang. Time histeria ni semua bdk2 hostel siap2 nak g roll call kt dataran depan hostel lelaki. Part ni bdk2 ppuan mekap2 n wangi2kan diri coz nk tengok lelaki katakan bkn nk dengar warden mengomen kt depan. Tapi tgah2 org lain get ready turun tu ada lak sorg akak ni dr tingkat atas sekali kena histeria. Aku tak pasti siapa coz aku dah kt area hostel lelaki tp dengar gak lah akak tu duk menjerit n ada bdk2 (wartawan tak bergaji) kata akak tu siap nak terjun dari bangunan hostel. Kalu dia terjun aku rasa berhantu terus hostel aku. Pastu ada lah bdk2 yg jenis lemah semangat ni dgr jer akak tu jerit cm nak gegar teknik aku terus diorg pon kena histeria.

Than ada lah bdk yg 'buat' histeria. Diorg ni buat2 histeria coz diorg nk rasa kena dukung ngan org kot. Kalu badan tu ringan tak per gak. Ni sekor2 berat cam tong minyak.

So, bila sume2 dah naik form 5 kteorg tukar jadi senior lah. Tapi beza amat sangat ngan tahun kteorg jd junior coz dorm junior n senior asing2 utk elak buli membuli ni.

kawan2 aku dulu2  (Anis aku copy dr pic ko)

2 comments:

  1. still ade histeria ni? cerita adik same dgn penganlaman akak mase skol ni

    ReplyDelete
  2. @ MIZZ SUE - biasa lah..makin ramai dak2 hostel makin ramai yg kena histeria..
    tak t'kecuali yg saje wat2 histeria..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...